مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-03سياسي

راهپیمایی 13 آبان امسال جنبه بین المللی دارد


امام جمعه موقت رشت، از مردم گیلان خواست مانند همیشه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال حضور پر شور و گسترده داشته باشند و تاکید کرد: راهپیمایی امسال جنبه بین المللی دارد و مردم با حضور خود خشمشان را نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت، از مردم گیلان خواست مانند همیشه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال حضور پر شور و گسترده داشته باشند و تاکید کرد: راهپیمایی امسال جنبه بین المللی دارد و مردم با حضور خود خشمشان را نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور امروز، 12 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، از این روز به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران یاد کرد و گفت: تبعید معمار کبیر انقلاب در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 از جمله رخدادهای تاریخی این روز بزرگ هستند.

وی از مردم گیلان خواست مانند همیشه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال حضور پر شور و گسترده داشته باشند و تاکید کرد: راهپیمایی امسال جنبه بین المللی دارد و مردم با حضور خود خشمشان را نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان امسال جنبه بین المللی دارد

راهپیمایی 13 آبان امسال جنبه بین المللی دارد